ΚΕΙΜΕΝΟ

ΚΕΙΜΕΝΟ


Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ISOSPIN



Isospin ( one man band ) θα ήθελες να μας δώσεις ένα μικρό βιογραφικό;
 
Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία, με τιμά ιδιαιτέρως. Το εν λόγω προσωπικό project δημιουργήθηκε στις αρχές του 2011 στη Λάρισα, όταν και αποφάσισα ότι ήθελα να γράψω ένα ολοκληρωμένο concept album, έχοντας ήδη ηχογραφήσει αρκετές μουσικές ιδέες αλλά και έχοντας ξεδιαλύνει στο μυαλό μου την ιστορία που θα «εξιστορούσε» ο πρώτος μου δίσκος (Lucid Conspiracy). Θέλοντας λοιπόν να χρησιμοποιήσω τη μουσική και ως μέσο διαφυγής από κάποιες δύσκολες προσωπικές καταστάσεις που βίωσα με το χαμό του πατέρα μου, αποφάσισα να δοκιμάσω να τα κάνω όλα εγώ σ αυτό το project (με ότι καλό και κακό συνεπάγεται αυτό χαχα). Κάπως έτσι λοιπόν γεννήθηκαν οι Isospin:) 

Ποιος/οι καλλιτέχνες αποτέλεσαν έμπνευση για εσένα;
 
Στους δίσκους μου υπάρχουν αρκετές επιρροές από πολλές αγαπημένες μου μπάντες όπως οι Iron Maiden, οι Queensryche, οι Fates Warning, οι Savatage, οι Crimson Glory, κ.α. Η έμπνευση όμως για μένα δεν έρχεται από καλλιτέχνες, υπό την έννοια ότι ποτέ δεν είπα ότι θέλω να γράψω ένα κομμάτι και να ακούγομαι σαν τον τάδε. Γράφω μουσική και στίχους εμπνευσμένα απ την καθημερινότητα και τα προσωπικά μου βιώματα, και ενίοτε από φανταστικά concepts με το αποτέλεσμα να διαφέρει από τραγούδι σε τραγούδι.

Το 2015 κυκλοφόρησες την νέα σου δουλειά με τίτλο Break Even Point, πες μας λίγα λόγια για το υλικό αυτό.
 
To Break Even Point κυκλοφόρησε στις 20.7.2015 και αποτελείται από 10 μελωδικά κομμάτια στα οποία μπορεί κάποιος να διακρίνει κάποιες συνθέσεις πιο progressive, άλλες πιο ήρεμες και άλλες σε πιο traditional μονοπάτια. Για άλλη μια φορά έχω αναλάβει τα πάντα εγώ, από τη σύνθεση, μέχρι την εκτέλεση και την παραγωγή. Στο εν λόγω album συμμετέχει ως guest o Κωνσταντίνος Τζαλαλής, των «The Departed Project» ο οποίος έχει συνθέσει την εισαγωγή του δίσκου (το ομώνυμο κομμάτι). Επίσης το εξώφυλλο του album είναι δημιουργία του Γάλλου Baptiste Chabot. Το album είναι διαθέσιμο για ψηφιακό download και streaming σε όλες τις γνωστές ψηφιακές πλατφόρμες. Αν κάποιος επιθυμεί να το αποκτήσει σε φυσική μορφή (cd) στέλνει απλά ένα email στο isospin@windowslive.com ή ένα pm στη σελίδα των Isospin στο Facebook (www.facebook.com/isospin).

Ποια θεωρείς πως είναι η διαφορά μεταξύ του προηγούμενου ( Deconstruction ) και του καινούργιου άλμπουμ;
 
Νομίζω πως σε γενικές γραμμές κινούνται στο ίδιο ύφος μουσικά. Το Deconstruction ήταν ίσως λίγο πιο βαρύ και «σκοτεινό» σε ατμόσφαιρα. Το Break Even Point έχει και πιο χαλαρές στιγμές. Οι διαφορές εντοπίζονται κυρίως στην παραγωγή αλλά και στην εκτέλεση, σημεία στα οποία το Break Even Point είναι ένα σκαλοπάτι ανώτερο (κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη πάντα).

Από που αντλείς έμπνευση για τους στίχους;
 
Οι στίχοι για μένα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της δημιουργίας και είναι εξίσου σημαντικοί με τη μουσική. Το κάθε μου τραγούδι έχει πραγματικά κάτι να πει διότι οι στίχοι είναι μελετημένοι λέξη προς λέξη και όχι πρόχειροι.
H έμπνευση αυτή καθ’ αυτή, διαφέρει από τραγούδι σε τραγούδι. Εμπνέομαι από διάφορα γεγονότα που συμβαίνουν κατά καιρούς ανά τον κόσμο ή από προσωπικές μου εμπειρίες, αλλά πέρα απ αυτό μου αρέσει να δημιουργώ στο μυαλό μου και φανταστικά concepts και να τα εξιστορώ. Για να γράψω οποιοδήποτε στίχο, πρέπει πρώτα να έχω κατασταλάξει στη θεματολογία αλλιώς μου είναι αδύνατο να γράφω αόριστα. Το ύφος των στίχων είναι ως επί το πλείστον μελαγχολικό και φιλτραρισμένο πάντα μέσα από προσωπικά βιώματα.

Υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποτε τους Isospin κανονική μπάντα;
 
Είναι ένα ενδεχόμενο το οποίο το έχω στο μυαλό μου. Επειδή όμως έχω καεί στο παρελθόν από μπάντες, διατηρώ και τις επιφυλάξεις μου. Δηλαδή θα προτιμούσα να στο πω απλά να συνεχίζω να τα κάνω όλα μόνος (με ότι καλό και κακό συνεπάγεται αυτό), παρά να μπλέξω πάλι με άτομα που είναι σε τελείως διαφορετικό μήκος κύματος. Anyway, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο μέλλον, δεν απορρίπτω τίποτα. 

Ποιο θα είναι το επόμενο μουσικό βήμα σου;
 
Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να βγάλω κι ένα τέταρτο album, το οποίο θα είναι πιθανότατα και το τελευταίο album των Isospin.

Κάτι άλλο, πως βλέπεις γενικά την εγχώρια σκηνή και ποιες μπάντες ξεχωρίζεις;
 
Υπάρχει άφθονο μουσικό ταλέντο στην εγχώρια ελληνική σκηνή, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Στη νοοτροπία τα χαλάμε λίγο. Πολύ επίδειξη κι από ουσία μηδέν. Δεν ξεχωρίζω κάποια μπάντα, οπότε δε θα μπω στη διαδικασία να ονοματίσω, άσε που δεν έχω και ολοκληρωμένη άποψη για να είμαι ειλικρινής μιας και ο χρόνος που αφιερώνω σε νέα ακούσματα είναι πολύ λιγοστός πλέον. Δε θέλω λοιπόν ούτε να εκθειάσω, ούτε να αδικήσω κανέναν.

Μπορεί κάποιος να επιβιώσει μόνο από την μουσική στην Ελλάδα του σήμερα;
 
Εδώ δεν μπορεί να επιβιώσει από άλλες δουλειές, θα επιβιώσει απ τη μουσική? Χαχα. Πέρα απ την πλάκα, είναι στο χέρι του καθενός να το κάνει. Σίγουρα είναι υπερβολικά δύσκολο να ζει κάποιος μόνο απ τη μουσική, ειδικά στο χώρο του metal, όμως υπάρχουν άνθρωποι που το έχουν καταφέρει μια χαρά. Αν κάποιος το θέλει πολύ λοιπόν και το παλέψει, ναι είναι εφικτό. 

Τα τελευταία λόγια δικά σου...
 
Εύχομαι υγεία και ευτυχισμένο το 2016 για όλους, με καλές μουσικές. Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι για το ενδιαφέρον που δείξατε για τη δουλειά μου και σας εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια. Ελπίζω να τα ξαναπούμε με το καλό στο επόμενο και τελευταίο album των Isospin. Until then…rock on!

Και εμείς σε ευχαριστούμε, καλή συνέχεια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου