ΚΕΙΜΕΝΟ

ΚΕΙΜΕΝΟ


Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ VERDICT DENIED



Από πότε υπάρχουν οι Verdict Denied και τι ήταν αυτό που σας έκανε να δημιουργήσετε την μπάντα; 
 
Οι Verdict Denied ξεκίνησαν το 1994 και έβγαλαν το πρώτο τους demo το 1997. Η μπάντα δημιουργήθηκε για τους προφανείς λόγους….θέλαμε να παίξουμε αγαπημένα τραγούδια μεγάλων συγκροτημάτων και να γράψουμε δική μας μουσική. 

Πως προέκυψε το όνομα της μπάντας; 
 
Η μπάντα αρχικά ονομαζόταν Verdict. Πρόκειται για τον τίτλο του πρώτου μας τραγουδιού. Αναφερόταν στην ιστορία του Αριστείδη Παγκρατίδη ο οποίος κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε ότι ήταν ο Δράκος του Σέϊχ Σου. Υπήρχε σχετική σειρά ντοκυμαντέρ της ΕΡΤ το οποίο είχα παρακολουθήσει. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες υπήρχε ακλόνητο άλλοθι του Παγκρατίδη αλλά παρόλα αυτά καταδικάστηκε και εκτελέστηκε. Υπάρχει και σχετικό βιβλίο του δημοσιογράφου Τσαρούχα. Η ιστορία αυτή έχει και ομοιότητες με αυτή του Τζακ του Αντεροβγάλτη. Το 2006 συνειδητοποιήσαμε ότι υπήρχαν γύρω στους 3-4 Verdict και έπρεπε να το αλλάξουμε. Η λέξη Denied μπήκε δίπλα και το όνομα από «ετυμηγορία» έγινε «αρνησιδικία». Υπάρχει λοιπόν η σύνδεση με το παρελθόν μας. 

Για ποιο λόγο γράφετε μουσική και ποιες είναι οι μουσικές σας επιρροές; 
 
Φαντάζομαι για τους λόγους που το κάνουν όλοι. Στην αρχή είναι μια προσπάθεια μίμησης των αγαπημένων σου γκρουπ και μετά όσο ωριμάζεις αποτελεί καλλιτεχνική έκφραση όπου συμπεριλαμβάνει ιδέες, απόψεις, συναισθήματα, προβληματισμούς κτλ. Στο παρελθόν λέγαμε πως μπορούμε να γράψουμε κάτι σαν το Master Of Puppets π.χ.. Τώρα γράφουμε με έναν αβίαστο και φυσικό τρόπο. Άμεσες επιρροές θα μπορούσα να πω την σκηνή του Bay Area, του Techno-thrash και της Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικής. 

Ποια είναι συνήθως η πηγή της έμπνευσης σας, όσο αφορά το στιχουργικό κομμάτι;
 
Τα πάντα. Ότι είναι μέσα μας. Οι λόγοι για τους οποίους γράφουμε μουσική γίνονται λέξεις και στίχοι που κάνουν πιο ξεκάθαρους τους λόγους αυτούς. 

Θα μας πείτε λίγα λόγια για την δουλειά σας, το ep με τίτλο State to End All Terror, που κυκλοφόρησε μέσα στο 2015; 
 
Πρόκειται για μια κυκλοφορία προπομπό του επόμενου full length μας το οποίο θα είναι ένα concept album. Οι δύο κυκλοφορίες σχετίζονται μεταξύ τους. Κυκλοφόρησε από την Secret Port Records τον Οκτώβρη του 2015. Οι υπόλοιπες πληροφορίες για το cd βρίσκονται στην μουσική, το εξώφυλλο και τους στίχους. 

Πόσο θεωρείτε ότι εξελίξατε τον ήχο σας σε σχέση με το άλμπουμ Condamned του 2009; 
 
Εμείς πιστεύουμε πολύ. Αυτό όμως το κρίνουν οι τρίτοι. Σε γενικές γραμμές ενώ πρόκειται πάλι για απαιτητικό υλικό, θα λέγαμε ότι έχει μια φυσικότερη ροή. Επίσης περιλαμβάνει τις επιρροές από την παραδοσιακή Ελληνική μουσική. Στο Redemption Upon Him Lies είναι εμφανείς. 

Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού έως τώρα; 
 
Είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι από την ανταπόκριση, είχαμε σχεδόν μόνο θετικές κριτικές-εκτός ίσως μίας-, συν το ότι μας έχουν μείνει πια ελάχιστα αντίτυπα. Κάναμε εμφανίσεις στην Θεσσαλονίκη, στην Λάρισα και στην Αθήνα για την προώθηση του. Υπάρχει πάντα ενδιαφέρον-από τους γνώστες της σκηνής-για εμάς και νομίζω ότι δίνουμε την εντύπωση σχήματος που τραβάει τον δρόμο του, μοναχό του με μοναδικό σκοπό τις ποιοτικές κυκλοφορίες.

Σας επηρεάζουν οι αρνητικές κριτικές; 
 
Είμαστε δεκτικοί σε οποιοδήποτε είδος κριτικής. Υποθέτω ότι και μια κακή κριτική, με εμπεριστατωμένο όμως λόγο, μπορεί να φανεί ως και χρήσιμη. Η πρόχειρη αρνητική κριτική, ναι μας ενοχλεί αλλά δεν την αφήνουμε να μας επηρεάσει και να μας ρίξει το ηθικό. Υπάρχουν βέβαια και οι κακεντρεχείς και κακόβουλες που προδίδονται όμως από τον ίδιο τον τρόπο γραφής τους. 

Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον; 
 
Για την ώρα είμαστε σε διαδικασία αναζήτησης νέου μέλους καθότι ο ντράμερ μας αποχώρησε πριν 3-4 μήνες. Μόλις βρεθεί ο αντικαταστάτης θα μπούμε για τον δεύτερο δίσκο. 

Το σχήμα έχει αρκετά χρόνια ζωής, πόσο διαφορετική είναι η Ελληνική σκηνή τώρα σε σχέση με τότε; 
 
Τότε θυμάμαι υπήρχε μια έντονη κινητικότητα στον χώρο του Black Metal και του Power Metal. Τώρα τα στυλ του ηλεκτρικού ήχου που κινούνται τα εγχώρια σχήματα είναι πολύ περισσότερα. Τότε το επίπεδο επιδεξιότητας στο παίξιμο ήταν υποδεέστερο από το τωρινό. Οι παραγωγές σήμερα σίγουρα είναι πολύ πιο καθαρές αλλά παράλληλα είναι και πλαστικότερες. Επίσης τώρα η σκηνή έχει γυναίκες…τότε θυμάμαι μόνο τις Στίγμα 90. Είναι επίσης γεγονός ότι οι Έλληνες οπαδοί είναι λιγότερο επιφυλακτικοί απέναντι στα Ελληνικά συγκροτήματα. Κάτι άλλο που συμβαίνει είναι οι συνεργασίες με το εξωτερικό. Εκτός από το ότι συμμετέχουν ξένοι καταξιωμένοι μουσικοί σε Ελληνικές κυκλοφορίες (γεγονός που κάποιες φορές επιδέχεται αμφισβήτησης ως προς την ποιότητα), συμβαίνει το εξής ευχάριστο του να συμμετέχουν Έλληνες παίκτες σε καταξιωμένα ονόματα του εξωτερικού. Οι Paradox έχουν δύο Έλληνες στην σύνθεση τους (Gus Drax, Κώστας Μυλωνάς), η Elina (πρώην Seduce The Heaven) συνεργάζεται με τον Alex Landerburg (ντράμερ των Mekong Delta) στους Universal Mind Project και ο Gus G είναι στον Ozzy. 

Κλείστε την συνέντευξη στέλνοντας ένα μήνυμα στους αναγνώστες. 
 
Είμαστε οι Verdict Denied και θέλουμε να κλείσουμε ως εξής: Δώστε μια ευκαιρία στα Ελληνικά συγκροτήματα και μην περιμένετε πρώτα να τα εγκρίνουν στο εξωτερικό για να ασχοληθείτε μαζί τους. Επίσης το στήσιμο μιας κυκλοφορίας πέρα από καλλιτεχνικά, είναι αρκετά επίπονο και οικονομικά για ένα σχήμα· «κατεβάζοντας» λοιπόν παράνομα το υλικό του και χωρίς την έμπρακτη υποστήριξη του ακροατή προς το συγκρότημα, αγοράζοντας τις δουλειές και το merchandise του, ελαχιστοποιούνται οποιοιδήποτε πιθανοί πόροι, απαραίτητοι για την περαιτέρω καλλιτεχνική του επιβίωσή.
http://www.verdictdenied.com/
https://verdictdenied.bandcamp.com/
https://www.reverbnation.com/verdictdenied
https://www.facebook.com/verdictdenied/
https://www.youtube.com/user/verdictdeniedtube

Ευχαριστούμε για την συνέντευξη, καλή συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου