ΚΕΙΜΕΝΟ

ΚΕΙΜΕΝΟ


Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ COHERENT SOLITUDE



Estorach πες μας λίγα λόγια για την δημιουργία των Coherent Solitude.

Οι Coherent Solitude δημιουργήθηκαν το καλοκαίρι του 2017 και είναι ουσιαστικά “one man band”. Ασχολούμαι αρκετά χρόνια με την μουσική περιπλανώμενος σε διάφορα συγκροτήματα και το 2017 πήρα την απόφαση να κάνω αυτό που πραγματικά θέλω. Nα συνθέσω, να ηχογραφήσω στο μικρό και ταπεινό μου home studio, χωρίς να έχω κανένα πάνω από το κεφάλι μου.

Πως θα χαρακτήριζες το είδος της μουσικής που παίζεις;

Σε γενικά πλαίσια, η μουσική μου ανήκει στο χώρο του ατμοσφαιρικού black metal με αρκετούς πειραματισμούς και επιρροές από shoegaze και blackgaze ακούσματα.

Σχετικά με επιρροές…

Σχεδόν ότι υπάρχει εκεί έξω εκτός από pop μουσική. Από Lera Lynn, Zeal & Ardor, μέχρι Mayhem και Voidsphere.

Ότι έχεις κυκλοφορήσει ( Dark Arts in Cosmos, Wandering Souls και Immersed in Absolute Loneliness ) κυκλοφόρησε μέσα στο 2019, γιατί αυτό;

Είναι γιατί ζούμε σε μια χώρα με τόσα προβλήματα με ένα από αυτά να είναι η ανεργία. Σαν άνεργος και εγώ, όχι μόνο έχω άπειρο χρόνο να ασχοληθώ πλέον με την μουσική αλλά και να δημιουργήσω μέσα από την μιζέρια μου. Τα τελευταία χρόνια όπως όλοι μας έτσι και εγώ, αντιμετωπίζουμε δύσκολες καταστάσεις, οικονομικές και όχι μόνο. Από το να κλαίω την μοίρα μου, αποφάσισα να αφοσιωθώ πλήρως στην μουσική τώρα που έχω χρόνο, έστω και αν αυτή είναι η πιο αντιεμπορική στον κόσμο.

Πες μας περισσότερα για τις παραπάνω κυκλοφορίες.

Ο πρώτος δίσκος (Dark arts in Cosmos) είναι ουσιαστικά πειραματικός σε όλους τους τομείς. Έχει αρκετά ambient και instrumental ακούσματα με ελάχιστες έως και ανύπαρκτες δόσεις από black metal. Στον δεύτερο δίσκο (Wandering Souls) επέστρεψα στις “ρίζες” μου με καθαρά black metal ακούσματα με αρκετά συνθεσάιζερ, πιάνο και φωνητικά. Ο τρίτος δίσκος (Immersed in absolute loneliness) είναι το καμάρι μου. Μπορεί να έχει μόνο δυο τραγούδια αλλά από πλευράς παραγωγής και συνθέσεων, πιστεύω ότι ξεπερνάει την μετριότητα, με καθαρά raw black metal ήχο και συνθέσεις και φωνητικά από την κόλαση. Ρωτήστε τους γείτονες μου όταν ηχογραφούσα στο σπίτι μου, αυτοί ξέρουν.

Τα μελλοντικά σου σχέδια, ποια είναι;

Θέλω να συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω, όπως το κάνω. Δεν έχω βλέψεις να συνεργαστώ με καμία εταιρία, Label, στούντιο κτλ. Θέλω μόνο να βελτιώνομαι στο κομμάτι της παραγωγής και βέβαια των συνθέσεων. Θα συνεχίσω να κυκλοφορώ την μουσική μου μόνος μου. Είναι κάτι που το απολαμβάνω. Το να κάθομαι δεκάδες ώρες στον δικό μου χώρο και να κάνω ότι θέλω όπως το θέλω, ήταν ένα από τα σχέδια μου παλαιότερα που το έκανα πράξη. 


Οι Coherent Solitude ξεκίνησαν σαν one man band, θα παραμείνουν έτσι η έχεις σκοπό να γίνει ένα κανονικό γκρουπ;

Οι Coherent Solitude δεν θα γίνουν ποτέ “κανονικό” γκρουπ. Θα παραμείνουν ένα “one man band”. Δεν είναι θέμα εγωισμού αλλά επειδή μου αρέσει να πειραματίζομαι αρκετά και να προσθαφαιρώ συνέχεια διάφορα στοιχεία στην μουσική μου, δεν νομίζω να υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που θα θέλουν να κάνουν κάτι τέτοιο με τους ρυθμούς που το κάνω εγώ. π.χ. μέχρι τώρα έχω βγάλει 3 δίσκους με επιρροές από black metal, shoegaze/blackgaze και στον επόμενο δίσκο σκέφτομαι να κατεβάσω ρυθμούς και να παίξω κάτι σε στυλ, stoner/doom με απόκοσμα φωνητικά. 

Κατά την γνώμη σου υπάρχουν περιθώρια προβολής και ευκαιρίες για τα νέα μουσικά group η και solo μουσικούς στην Ελλάδα;

Δεν πιστεύω ότι σε αυτή την χώρα έχει ελπίδες κάποιος να ακουστεί αν παίζει οτιδήποτε άλλο εκτός από θολοκουλτουριάρικο έντεχνο και λαϊκή μουσική. Πόσο μάλλον αν ασχολείται με ροκ, για να μην πούμε για metal συγκροτήματα. Δείτε καριέρες που έχουν εδώ και δεκαετίες Ελληνικά metal συγκροτήματα στο εξωτερικό και δεν τους ξέρει και δεν τους παρουσιάζει κανένας στην Ελλάδα, πόσο μάλλον τα νέα συγκροτήματα που εμφανίζονται, είναι σαν μην υπάρχουν τουλάχιστον για τα “κλασσικά” ΜΜΕ. Ευτυχώς το ίντερνετ μπορεί να προσφέρει την αναγνώριση και τον σεβασμό που αξίζουν όσοι το αξίζουν και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο. Δυστυχώς στην Ελλάδα η δόξα και το χρήμα πάνε στους ερμηνευτές και όχι σε συνθέτες ή συγκροτήματα.

Ποια είναι η γνώμη σου για την Ελληνική Black Metal σκηνή;

Από τις πιο σεβαστές, δυναμικές και ξεχωριστές black metal σκηνές στον πλανήτη. Το Ελληνικό black metal παραμένει εδώ και δεκαετίες, σχεδόν από το ξεκίνημα του συγκεκριμένου είδους, ένα από το πιο χαρακτηριστικό και ξεχωριστό είδος της σκηνής γενικά, κυρίως από πλευράς σύνθεσης, ατμόσφαιρας και θεματολογίας.

Υπάρχει κάποια νέα Ελληνική μπάντα που σου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον;

Πρόσφατα ανακάλυψα τους A Diadem of dead stars και τους βγάζω το καπέλο. Ακούω τον τελευταίο τους δίσκο “Kingdoms bathed in golden light” ασταμάτητα και δεν τον χορταίνω. Ένα από τα πιο όμορφα, μελωδικά και σκοτεινά άλμπουμ που άκουσα ποτέ μου.

Ο τελευταίος λόγος δικός σου…

Θέλω να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δώσατε να πω δυο πράγματα για την μουσική μου, μα πάνω από όλα σας ευχαριστώ για την δουλειά που έχετε κάνει, την αφοσίωση και επιμονή που έχετε δείξει σε αυτό το blog και το Ελληνικό underground γενικά. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να ανακαλύπτεις νέα συγκροτήματα, νέα ακούσματα και να διαβάζεις συνεντεύξεις από ανθρώπους εκεί έξω που δίνουν την ψυχή τους για την μουσική.

Και εμείς σε ευχαριστούμε, καλή συνέχεια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου