ΚΕΙΜΕΝΟ

ΚΕΙΜΕΝΟ


Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

BAD MOVIES - Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΕΝΙΑ

 


Οι εκ Θεσσαλονικείς punk rockers Bad Movies σχηματίστηκαν το 2004 και έως σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τα album Bad Movies Ι ( 2008 ), Bad Movies ΙΙ ( 2012 ), το 7'' Bad Movies ( 2014 ) και το album Η Εποχή Των Λύκων ( 2015 ).
Το 2018 το σχήμα κυκλοφόρησε δύο νέα τραγούδια, τον Ιανουάριο το Ο πρίγκηπας του βάλτου και τον Μάρτιο το τελευταίο τους τραγούδι έως σήμερα το Η δική μου γενιά.
Με το τραγούδι  Η δική μου γενιά το σχήμα μας προσφέρει αυτό ακριβώς που περιμένουμε, ένα δείγμα που βοηθάει να νιώσουμε όλη την έκταση στη σύνθεση, ένας ακόμα λόγος για να είμαστε περήφανοι για την μουσική που ακούμε! 
Πέντε χρόνια πέρασαν από την τελευταία δισκογραφική δουλειά των Bad Movies, είναι κατά την γνώμη μας αρκετά για ένα σχήμα σαν τους Bad Movies, εμείς περιμένουμε σύντομα να έχουμε ( μουσικά ) νέα τους.
Τι κι' αν στο τέλος βουρκώνεις, θυμώνεις με όλους κι' αναρωτιέσαι γιατί.
Είμαστε ό,τι έχει απομείνει με την πλάτη στον τοίχο, εγώ και συ!
Απ' την δική μου γενιά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου