ΚΕΙΜΕΝΟ

ΚΕΙΜΕΝΟ


Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΓΙΟΥ ΑΝΘΟΙ



Γιώργο μπορείς να μας δώσεις ένα ιστορικό των Μαγιού Ανθοί;
 
Οι Μαγιού Ανθοί σαν όνομα, υπάρχουν από το Γενάρη του 2015 και στις αρχές τις χρονιάς, κυκλοφόρησαν το πρώτο τους άλμπουμ (πετράδια στις όχθες του κορμιού σου θα κλάψω).
Μέσα στα χρόνια είχε μαζευτεί πολύ υλικό το οποίο είχε λόγο ύπαρξης μόνο σε παρεΐστικες συνευρέσεις. Με τον καιρό λοιπόν κατάλαβα πως τα κομμάτια έπρεπε να φύγουν από εκεί, να ταξιδέψουν και σε άλλα δωμάτια, να ηχογραφηθούν σε studio.
Επίσης η πίστη του Δημήτρη Αρσένη και του Αποστόλη Παπακαλούδη στα κομμάτια με έκανε να θέλω να τα κάνω να αναπνεύσουν. Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε μέσα σε 6 μήνες στο Pandora’s Box Studio στη Λάρισα με τα αδέλφια Λουκά και Γιάννη Αυγερινό να αναλαμβάνουν την ηχογράφηση και ενορχήστρωση του άλμπουμ. 

Πώς προέκυψε το όνομα;
 
Έψαχνα ένα όνομα που να με αντιπροσωπεύει. Ο Μάιος είναι ο μηνάς που γεννήθηκα, ο μήνας που όλα τα άνθη βρίσκουν λύτρωση, η γιορτή της μητέρας, ο μήνας των διεκδικήσεων των εργαζομένων! Έτσι κι εγώ σαν ανθός του Μάη προσδοκώ λύτρωση στο κάθε τι. Στα τραγούδια μου η λύτρωση παραμονεύει παντού όπως και στη ζωή μου.

Πως θα χαρακτήριζες το είδος της μουσικής σας;
 
Θα το χαρακτήριζα ποιητικό ροκ με συναίσθημα.

Γιατί επέλεξες τη χρήση του ελληνικού στίχου και ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της απόφασης;
 
Μόνο με την ελληνική γλώσσα μπορώ να εκφραστώ. Αυτή ξέρω να χρησιμοποιώ και με αυτή και μόνο μπορώ να βγάλω αυτά που κουβαλώ μέσα μου.
Επίσης ο ήχος που βγάζουν οι ελληνικές λέξεις είναι πολύ όμορφος οπότε δε θα μπορούσα χωρίς αυτές. 

Το 2016 κυκλοφόρησε ο δίσκος ( ανεξάρτητη παραγωγή ) Πετράδια στις όχθες του κορμιού σου θα κλάψω, μίλησε μας γι' αυτόν.
 
Είναι ο πρώτος μου δίσκος και είμαι πολύ χαρούμενος που ένα από τα όνειρα μου έγινε πραγματικότητα. φτιάχτηκε με πολύ όρεξη και αγάπη από μένα όπως και από όλα τα παιδιά που συμμετείχαν! Μαγιού Ανθοί είναι όσοι βοήθησαν στην ολοκλήρωση του άλμπουμ. Λουκά Αυγερινέ, Γιάννη Αυγερινέ, Δημήτρη Αρσένη, Αποστόλη Παπακαλούδη, Ειρήνη Μάμμου, Εύα Κοφίνη, Rafaela sachnazarian, Lucia Keller σας ευχαριστώ!

Πως θα περιέγραφες αυτό το δίσκο σ' ένα νέο ακροατή των Μαγιού Ανθοί;
 
Είναι ένας δίσκος φίλος που δε θα σ εγκαταλείψει ποτέ.

Ποιες είναι οι προσδοκίες σου από αυτό τον δίσκο και πως θα μπορούσε να τον αποκτήσει κάποιος;
 
Η προσδοκία μου ήταν να βγάλω αυτά που είχα μέσα μου. Από κει και πέρα αν κάποιος ακούσει το δίσκο και νιώσει όμορφα, του θυμίσει κάτι, τον γεμίσει και νιώσει ότι έχει ένα φίλο δίπλα του τότε θα είμαι πολλαπλά ευτυχισμένος . Για να αποκτήσει κάποιος το δίσκο θα πρέπει να στείλει μήνυμα στη σελίδα των Μαγιού Ανθοί στο face book και θα του στείλουμε το δίσκο ταχυδρομικώς.

Στιχουργικά ποιο τραγούδι του δίσκου σε αντιπροσωπεύει περισσότερο;
 
Όλα τα τραγούδια του δίσκου τα αγαπώ εξίσου. Αν όμως έπρεπε να επιλέξω ένα τραγούδι, αυτό θα ήταν το τελευταίο κομμάτι του άλμπουμ (Ότι φοβισμένο προσπάθησε). Είναι η μουσική και στιχουργική μου εξιλέωση. Ένα ταξίδι με οδηγό την αγάπη!

Τι να αναμένουμε στο μέλλον από τους Μαγιού Ανθοί;
 
Οι Μαγιού Ανθοί θα υπάρχουν όσο υπάρχει η άνοιξη. Έχω ήδη επιλέξει μέσα από 50 τραγούδια τα αγαπημένα μου 8 και σύντομα θα μπούμε και πάλι στο studio.

Κλείνοντας θα ήθελες να πεις κάτι τελευταίο στους αναγνώστες μας;
 
Θα πω κάτι που μου λέει συχνά η γιαγιά μου Αντιγόνη. Ότι πρόβλημα και να έχεις αγόρι μου τραγούδα, πάντα να τραγουδάς και όλα θα πάνε καλά!
‘‘Ν’ αγαπάτε και Ν’ αγαπιέστε’’

Γιώργο ευχαριστούμε για την συνέντευξη, καλή συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου